خانه / مقالات / نکات مهم در مورد طراحی کارت ویزیت خوب

نکات مهم در مورد طراحی کارت ویزیت خوب

هر کس باید این نکته را در به خاطر بسپارد که طراح کارت ویزیت بهتر به مفهومبه عکس کشیدن حس کار نوع تجارت مشتری. یک کارت ویزیت بهتر باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به جلب نماید او را ترغیب به خرید محصول نماید. کارت ویزیت خوب نمی بایست به عنوان مورد ی برای معرفی در نظر گرفته شود که جهت برقراری رابطه با مشتریان مورد مصرف قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی ازروش های تبلیغ به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما کاری که انجام می دهید است . اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می نماید که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است.


خرید و فروش فایل

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

اکثر افراد فکر می کنند کارت ویزیتراهنمای تاثیر گذار تبلیغات فروش است؛ این نوع اندیشه در بین افرادی رایج است که اخیرا وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این است که کارت ویزیت به قدری از یک طراحی بهتر برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به جلب کرده پیشرفته بودن طرح آن هم باعث شود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با یک مجموعه کاملا پیشرفته طرف است، پس سعی می نماید خرید را از این شرکت ویِژگزینشه انجام دهد.

کارت های ویزیت از وسائل های اثر گذار و مفید هستند که تاثیر آنها اثبات شده است. داشتن کارت ویزیت بهتر با طراحی منحصر به فرد چشـم گیر این امکان را جهت مشتریان مصرف کنندگان فراهم می نماید تا خرید خود را به آسانی با طیب خاطر انجام دهید.
در اینجا ۲۳ نکته مهم و مفید را به شما خواهیم گفت که به شما کمک می نماید که یک کارت ویزیت بهتر طراحی بکنید :

۱. از عکس ی استفاده بکنید که نمایانگر کار، محصول شرکت شماست.

۲. مطمئن شوید کارت ویزیت شما دارای جذابیت های لازم برای جذب و جلب توجه ترغیب مشتری است.

۳. از رنگ های متنوعی استفاده بکنید .

۴. از عکـس هایی مصرف بکنید که حس ات افراد را تحریک نماید ، اما با توجه به این که برخی از تصاویر ممکن است برای محیط تجاری مناسب نباشد.

۵. از کارت هایی که مواد پلاستیکی در آنها بکار رفته استفاده نکنید. از کارت های رنگی کارت هایی مصرف بکنید که طرح های غیر معمول غیر عادی است، به این طریق طرح کارت در ذهن بیننده باقی مانده دیرتر فراموش می شود.

۶. کارت را در سایزهای مختلف تجسم بکنید . شما می توانید کارت را به گونه ای طراحی بکنید که تنها محصولی که قصد فروش آن را دارید به نمایش بگذارد.

۷. کارت را به صورتعمودی طراحی بکنید تا مطمئن شوید بیشتر مورد تذکر قرار می گیرد.

۸. کارت ها ویزیت دو لت سه لت می تواند نقش یک کاتالوگ را ایفا نماید .

۹. کارت های ویزیتی با طرح های مختلف طراحی بکنید . با اینروش افراد در کلکسی ون کارت های ویزیت شان تعداد کارت از شما خواهند داشت.

۱۰. به اضافه کردن یک فایـل موزیک یا آهنگ به کارت خود فکر بکنید . این گونه می توانید مطمئن باشید هر کس با هر سلیقه ای از داشتن کارت شما امتناع نمی نماید .

۱۱. شما باید مطمئن باشید کارت شما ازروش ها راه های ضروری جهت رابطه برقرار کردن با افراد برخوردار است، جهت مثال نام کمپانی، آدرس، شماره ارتباط ، فاکس، آدرس وب سایت و همچنین آدرس پست الکترونیکی . فراموش نکنید بودن نام خود شما به اندازه نام شرکت در کارت ویزیت ارزش دارد.

۱۲. نگران نرخ ای که باید جهت کارت ویزیت بپردازید نباشید. با کمی بیشتر تعرفه کردن برای چات کارت ویزیت بعدا می توانید درآمد داشته باشید. با داشتن کارت ویزیت خوب با تعداد بالا تعداد افرادی که با شما ارتباط می گیرند نیز بیشتر شده، در نتیجه میزان فروش محصول شما نیز ارتقا پیدا می نماید .

۱۳. داشتن دو کارت مفرق می تواند میزان فروش محصول شما را تا میزان باور نکردنی بالا می برد.

۱۴. مطمئن شوید کارت ویزیتی که طراحی می بکنید به بهتر ی برند یا نام تجاری شما را تصریح توصیف می نماید .

۱۵. سعی بکنید معین ات کلی خلاصه و در خط قابل خواندن و فهمیدن باشد از نوشتن متن های زیاد اجتناب کنبد فراموش نکنید کارت ویزیت با برشور یا تراکت تبلیغاتی تفاوت دارد پس هرچه مختصر تر و کوتاهتر باشد برای مخاطب قابل لمس تر است

۱۶. نوشته ای انتخاب نکنید که مردم قادر به فهم آن نباشند چون باعث می شود گاهی از مشتریان خود را از دست بدهید.

۱۷. از کارت ویزیت هایی مصرف نکنید که حاوی اطلاعات ارتباطی قدیمی، آدرس پستی و … است چون باعث می شود فرد غیر پیشرفته و اماتور به نظر برسید.

۱۸. سعی بکنید به جای نوشته های زیاد از نوشته ها و عبارات کوتاه مختصر مصرف بکنید . نوشته های بلند زیاد باعث کمم شدن علاقه فرد به خواندن مطالب می شود.

۱۹. پشت کارت شما باید حاوی نکات مهم و ضروری در مورد نوع کار و سرویس دهی شما باشد. این باعث می شود مردم شما را بهتر و زودتر به یاد آورند.

۲۰. چنانچه می دانید در سال بیشتر از ۱۰۰۰ کارت استفاده نمی بکنید مطمئن باشید در کار تجارت خود شکست خواهید خورد. پس آموزش خود را تغییر داده و کاری بکنید که کارت ویزیت بیشترین نفع را به شما برساند.

۲۱. بهترین آموزش جهت اینکه ببینید آیا کارت ویزیت شما یک کارت ویزیت به یآدم اندنی هست یا نه این است که کارت ویزیت خود را بین تعداد بسیاری کارت دیگر قرار دهید و آن ها را از یک تابلو آویزان بکنید ، پس به آن ها نگاه بکنید . چنانچه کارت شما در نگاه اول نظرتان را به جلب کرد مطمئن باشید کارت ویزیت بهتر ی است. ولی چنانچه این اتفاق نیفتاد بدانید در قسمت از کار غلط کرده اید.

۲۲. اگر کارت را به مشتری ارائه کردید و او با دیدن آن چیزی در مورد اینکه چقدر کارت خوب ی دارید حرف نکرد و یا اصلا چیزی در مورد کارت نگفت، این ها نشانه هایی است که نشان می دهد کارت شما از فاکتور WOW برخوردار نیست پس چیزی هم برای گفتن در مورد آن وجود ندارد.

۲۳. وقت ی کارت ویزیت تان را به مشتریان خود می دهید از آنها نیز بخواهید کارت شان را در اختیار شما قرار دهند. با اینشیوه می توانید با آنها در رابطه باشید پس مطمئن باشید کار شغل خود را در سطح وسیع ی گسترش داده اید.

مطلب پیشنهادی

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام نحوه افزایش فالوور اینستاگرام -اگر به فکر افزایش فالوور اینستاگرام با کمترین قیمت …